Alla inlägg den 27 december 2012

Av Micaela L-E - 27 december 2012 20:54

Mina grejor är dem i korgarna, resten i kundvagnen är Katrins (förutom 2 saker) ! Men ändå kom jag upp i 1200 kr !! Men jag fick köpt en väska mina föräldrar ville ha så egentligen så kom jag upp i ungefär 1100 kr ! Inte dåligt att jag ändå fick komma över 1000 kr gränsen för första gången ! :)

Men nu har vi ätit subway, sett på glee konserten och nu ser vi på en ny film med Johnny depp :)

Av Micaela L-E - 27 december 2012 12:48

Nu sitter vi på resturangen på ullared, väntar på mat medan det är Katrins föräldrar som står i matkön. Dem är så snälla :) jag har redan fyllt en kundkorg ! Är på min andra nu :) får se om den fylls och även om jag kommer över min 1000 kr gräns nu :) för aldrig har jag gjort det innan !! :o bloggar mer sen när vi åker härifrån eller har kommit tillbaka till göteborg :) katrin sitter fastklistrad med sin mobil som visslar, :)

Ovido - Quiz & Flashcards