Alla inlägg den 12 december 2012

Av Micaela L-E - 12 december 2012 17:45

Nu har jag en person kvar att handla julklapp till. Det är skit svårt men jag har tolv dagar kvar att hitta en julklapp så detta kommer nog fixa sig :)

Sen jag fick reda på antagningen så känner jag mig fast ! Så jag ska träffa min studievägledare plus en person till, säger inte vem som ni vet. Jag ska träffa dem nästa onsdag så ska dem hjälpa mig att se frammåt, csn och allt annat som kommer upp ! Jag är glad att det finns sånna som jag kan vända mig till när jag har problem med skolan och att dem kan :)

Av Micaela L-E - 12 december 2012 14:44

Då kom svaret idag och jag är väll inte jätte glad över dem. Jag har sökt fyra olika kurser för att klara våren, men är på reservplatser 10, 146, 143, och 61.. nu är det bara vänta och se om jag har tur samt börja leta snabbt efter något annat !

Ovido - Quiz & Flashcards