Alla inlägg den 25 december 2012

Av Micaela L-E - 25 december 2012 17:20

Idag har det blivit att varit hemma och packat upp julklapparna, så nu blir det packa för morgonen :) ska ner till göteborg efter att ha firat jul hos farmor. Sen på torsdag blir det ullared med Katrin och hennes familj ! Jag har sagt att jag ska fylla i alla fall en korg så då ska jag bevisa att snåla lilla jag ska göra det också ! :) eftersom jag är född snål så är det inte lätt att träna bort det :) men på torsdag så ska jag allt lyckas för det är inte varje dag man åker till ullared !! :)

Men nu ser jag på glee avsnitt, marathonet på tv11, nu går avsnittet Thriller och jag älskar det avanittet ! Mest när dem klär ut sig som zombies ! :) det ät något med zombies jag inte kan motstå ! Så himla coola ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards