Alla inlägg den 22 december 2012

Av Micaela L-E - 22 december 2012 12:49

I år är det som vanligt, jag firar jul fyra gånger. Idag är den första med min styvfarmor så just nu väntar jag på att mina föräldrar ska hämta upp mig för att åka dit. Stod förut i en timma och testade halva min garderob efter kläddr bag kunde ha! Men tillslut valde jag bara kläder jag vanligtvis har på mig och ändrade sminket. Men till julafton ska jag ha lite mer snyggare kläder ! :) det är redan bestämt sen för längd sedan tillbaka ! :)

Av Micaela L-E - 22 december 2012 01:42

Har någon mer någonsin tänkt på att varje år så känns livet så dåligt, bara för att personen i frågan plusar ihop alla saker som har hänt genom det året. Det hemska väger alltid mer än dem bra sakerna som faktskt kan vara fler? Och att nästa år ska bli bättre?
Jag tänker på det,, för ett år sedan satt jag precis där jag sitter nu och trodde att 2013 skulle förändra mitt liv. Det gjorde det. Men till det bra? Jag vet inte. Detta året har det funnits många dåliga tillfälllen, även bra. Dessa tillfällen har fått mig att växa och fått mig att inse vad jag vill ha av mitt liv här på jorden. Men nu kommer påståendet igen, 2014 så ska jag verkligen hitta vem jag är och det kommer bli mitt bästa år !

Hur många fler tänker samma som mig? Jag vet att jag inte är ensam att ha den tanken i huvudet.

Ovido - Quiz & Flashcards