Alla inlägg den 17 december 2012

Av Micaela L-E - 17 december 2012 17:44

Idag har det hänt en del :) jag var och tränade vid två i ungefär en timma, sen efter det åkte jag hem till mina föräldrar. Fick ett medel för mitt sår i munnen, fjärde dagen och jag är jätte hungrig !

Pappa hjälpte mig då även med telenor, jag har fått en räkning som jag absolut inte ska betala för mobilen som var uppsagd den 6 november !! Efter ett par minuter så lade pappa bara på för försäljaren försökte verkligen få oss betala den. Så pappa ringde upp några minuter senare och där tog det typ bara två minuter innan hon svara att vi kunde slänga räkning. Så om jag får en påminelse nu så kommer jag hata telenor mer än vad jag gör nu ! Dem är utmärkta på att få en hamna i trubbel !!

Kollade även in hundvalparna, tre av fem har öppnat ögonen, men en liten sötnos har slutat att gå upp i vikt så han tvingar mina föräldrar i mat. Dem gör det genom att lägga Zaphira åt sidan med ungen så bara han får äta utan fyra andra bjäsar som knöckar. Men dem är så gudomliga ! Fast den största är en sån gnällspik, fan vad han gnäller ! Men han är såå söt ändå !! :)

Ovido - Quiz & Flashcards