Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Micaela L-E - 9 mars 2013 22:20

Här hann jag hem till då tittarnas röster började delas ut. En jätte bra låt vann !! Men jag fick nästan en hjärtattack då det stod mellan låtarna "you" & "heartbrack hotel". Jag gillar inte riktigt den japanen eller vad han är. Förstår inte riktigt honom så jag tycker att det var ett riktigt bra val att Robin vann :) det är nog också att han drömde om att stå på den scenen och sjunga. Samma dröm har jag och han är bara några få månader äldre än mig och vann sveriges final i mellon. Aldrig att jag hade kommit så långt men man kan alltid drömma :)

Förresten så var die hard filmen riktigt bra !!! Jag skratta en del och älska den !! Lätt att jag kommer se den igen !! :D

Av Micaela L-E - 9 mars 2013 18:32

Gissa vart jag är :) inte så svårt eller hur ? :) ska se den nya die hard med mina föräldrar och brorsan :)

Ovido - Quiz & Flashcards