Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Micaela L-E - 10 mars 2013 18:07

Grattis till er alla sjuka och förkylda människor jag har träffat på det sistonde. Just nu ligger jag under ett täcke med massa kläder framför tvn och fryser samt har feberhuvudvärk och är riktigt hängig :) jag klara mig bra genom vintern tills nu när våren kom :) så nu har ni sjuklingar lyckas smitta mig för det var ett bra tag sedan jag låg sådan här :) grattis, ni lyckades ;) haha

Av Micaela L-E - 10 mars 2013 11:05

Två av tre kattungar har nu öppnat ögonen. Så söta !! :) men på curry börjar det rycka och försöka öppna ögonen så kanske senare idag så öppnar hon ögonen också :) mamma och pappa var nyligen här och det var då vi märkte det. Sen så tyckte mamma att det var lite för tidigt, men vad ska man göra ? Dem är ju så söta :)

Nu ska jag nog se till att få pluggat lite så jag blir klar med uppgifterna någon gång :) nedanför är det bild på peppar och salt och deras otroligt fina ögon :)

Ovido - Quiz & Flashcards