Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Micaela L-E - 25 mars 2013 17:27

Idag har jag gett mig själv blåmärken och sår. Har snubblat över mycket men att snubbla i en trappa som har halkskydd slog rekordet. Det vär där jag fick de värsta såret på ena knät samt mina byxor gick sönder.. hatar halkskydd ! Såret blev djupt för det har blött igenom två plåster på 30 minuter ! Hade även en dålig hårdag men klarade mig galant i frisörsalongen. När jag kom dit var mitt hår uppskattat till 53 cm långt och när jag gick därifrån var det 48 cm. Så trots att jag inte har varit hos frisören sen september så behövdes inte mycket klippas bort :) det är jag glad för jag gillar mitt långa hår och ska ha längre ! :)

Ska nu ta kattungarna och sitta med dem framför tvn en stund, så klart en i taget annars springer dem åt tre olika håll :) ska även leta fram deras lilla kattlåda som ska antingen ligga i huset eller i förrådet. Jag hoppas i huset för man kommer knappt in i förrådet så som det ser ut där nu :) och vågar jag gå in där ensam nu när jag är så klumpig ? Får se vad jag vågar mig på :)

Ovido - Quiz & Flashcards