Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Micaela L-E - 21 mars 2013 22:15

Om jag inte hade haft dem i lådan hade dem varit överallt ! Det märkte jag då jag fick lägga ur dem för att bädda om. Plötsligt så var en kattunge i full språng mot sovrummet! :o dem alla tre har nyss lärt sig att stå upp med mycket vingel. Det är otroligt att se någon utvecklas så :) men lilla Peppar har det svårt. Hon tycker bättre om att sitta åt sidan medan sina systrar springer runt. Tror att det har en del med hennes svans att göra, men hon borde nog snart lära sig leva med den :)

Mer som hänt idag ? Jag fick rusa till biblioteket för att lämna böcker så dem absolut inte blir föresande :p sen till affären Willys, ser lika förjävligt ut som sist gång ! Man hittar inget där nu ! Så hoppas dem snart blir klara med sitt ombygge. Men eftersom jag åkte runt så idag så kan jag absolut inte röra mig långt under helgen. Det är inte förrän på måndag som jag får pengar och kan fylla på min lilla bil med bensin :/ men nu blir det Lost igen :) saywer ger just nu Jin engelska lektioner, hahaha. Lika kul varje gång att höra dem :)

Ovido - Quiz & Flashcards