Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Micaela L-E - 20 mars 2013 22:01

Hjälp ! Ser nu på pretty little liars avsnitt 24 säsong tre ! Och hela serien plötsligt vände :o är det lagligt för detta ? men är ändå glad för en riktig fin person lever tydligen :) att man blir så lättlurad över en serie ? Men nu så ska jag andas ut lite och fundera över hela serien tills internet låter mig se mer på avsnittet :) om detta är sista avsnittet för säsong tre så längtar jag tills säsong fyra som troligen börjar sändas i Juni i USA :)

Av Micaela L-E - 20 mars 2013 13:51

Vakna till för 20 minuter sedan efter kanske en timmas tupplur. Mötet gick bra, nu är det bara vänta om man får ett telefonsamtal eller ej. Men nu ska jag kolla igenom kylskåpet och se om det finns något lätt tillagat för mig idag :)

Förresten så finns det fler här som är nyvakna :)

Av Micaela L-E - 20 mars 2013 09:35

Det snöar ute och ska nu ner till bilen. Sist jag kolla på klockan inatt var den fyra ! Och jag gick och lade mig tolv ! När första alarmet gick av i morses kändes det som att jag inte sovit en blund. Men jag måste ändå ha gjort det för det gick annars riktigt fort mellan fyra och halv sju. Så efter mötet, ellerintervjun, som dem kalla det på manpower så ska jag sova någon timma och stanna inne i värmen :) ska nu se snabbt så alla papper är verkligen med en sista gång innan jag tar nyklarna och åker upp till stan :)

Ovido - Quiz & Flashcards