Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Micaela L-E - 13 mars 2013 23:01

Nu kör jag igång ! :) har sex hela säsonger framför mig att se på ! :) så nu är det fram med chipsen och pepsin och klicka på play för detta är en riktig grym serie !! :)

Av Micaela L-E - 13 mars 2013 17:27

Äntligen kom det något att se på :) en riktig slöar bra serie som min kära vän Katrin presenterade mig för :P har fastnat gött för den trots att inte mycket speciellt händer :)

Av Micaela L-E - 13 mars 2013 13:51

Kollade upp vart mitt paket är någonstans, kl 11:45 så kom den till coop konsum i sjuntorp. Men jag måste vänta på tills jag får ett sms med aviet ! Det brukar jag aldrig få innan klockan sex på kvällen ! :o bara ca fyra timmar kvar ! Hoppas verkligen att jag får smset tidigare så jag kan krypa ner i tidigt i dag och fortsätta att jobba på att bli frisk :)

Ovido - Quiz & Flashcards