Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Micaela L-E - 26 mars 2013 15:54

Fick nu ett brev, adressen till mig och namnet till ägaren innan. Har nästan bott här i tre år och får fortfarande post som ska till honom ! Det börjar bli lite irriterande. Men detta brev handkar om sotning så får säga till sotaren att det är jag som bor här nu. Att dem inte håller koll på sådant ? Så surt för tänk om jag hade skickat vidare brevet och då hade jag inte vetat att sotaren kommer hit. :o irriterande.. pratade med pappa nyss, sade även grattis till brorsan :) efter många men och lite sura miner så äntligen tog han lappen :) hoppas han är glad nu nör han kan köra runt på sig själv ;)

Var på överby idag också, kollade på lite saker. Men vill inte köpa något dyrt förrän jag vet hur det blir med pengar i framtiden. Det är inte den roligaste tanken att tänka på pengar och överleva dag in och ut. Men får hoppas att jag får goda nyheter snart :) nu ska jag städa lite, fixa kattlåda till kattungarna och sedan se mer på hemtentan. Den ska in om exakt en vecka så måste börja skriva på den snart :)

Ovido - Quiz & Flashcards