Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Micaela L-E - 12 mars 2013 15:55

Var tvungen att åka till affären, så det gjorde jag men nu ångrar jag mitt val. Mitt i affären så kände jag att jag inte kunde bära något med min vänstra arm för den skakade fruktansvärt och svetten började verkligen rinna och huvudet blev tungt. Det hjälpte verkligen inte att dem höll på att göra om HELA Willys så man hitta ju inget ! Men nu är jag hemma igen och ligger i soffan, men känner mig totalt inte bättre !! Så ska nog resa mig upp för att ge triss lite blötmat och sedan se om jag kan sova. Kanske blir lite bättre då ? Jag har ingen aning. Min vänstra arm skakar fortfarande en hel del så kan inte hålla i något utan att skaka ut det ur handen på mig.. det är faktiskt lite läskigt men får hoppas på att jag blir bättre :)

Men något som var lite positivt att jag åkte till willys var att dem gav ut gratis bröd under dagen. Så jag fick en limpa och det ser ut som att vara ett riktigt gott bröd :) kanske jag får i mig lite av det senare :)

Ovido - Quiz & Flashcards