Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Micaela L-E - 18 mars 2013 16:34

Somnade halv sju i morses, i soffan också. Trodde ärligt att jag hade blivit magsjuk i natt, men efter flera timmars jobb att bli av med värken i magen kunde jag äntligen sova några få timmar och nu mår jag bra ! Så troligen var det bara min inre stress som spökar för mig igen. Har så mycket att tänka på, skolan och vad jag ska göra efter. Men nu har jag suttit några timmar framför min surfplatta och sökt åtta jobb. Allt ifrån Trollhättan, ner till Göteborg, Borås, Uddevalla och Vänersborg. Har även sex jobb i påminelse att söka. Måste ha dator för att söka dem, så ska ta en dag och göra det. Ska även försöka ta mig ner till manpower i morgon i Trollhättan och prata med dem där. Men idag håller jag mig hemma för att ta det lugnt ifall min mage säger emot igen. Så nu har jag släppt allt med sådant att göra för att inte stressa, hoppas att någon av alla jobb jag har sökt under dessa veckor hör av sig. Har kanske jobb på vattenfall i år igen, men i så fall är det kanske högst två månader i sommar. Det är gött att ha kontakter inom ett företag, men jag vill helst ha något som är längre än så och lite nyare kontakter plus erfarenheter :) jag som vill testa allt och är så nyfiken av mig, så ge mig ett intressant jobb snart ! :D håller hårt i min mobil på svar :)

Ovido - Quiz & Flashcards