Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Micaela L-E - 19 mars 2013 23:33

Nu har jag satt på elva alarm, för det första så måste jag gå upp ca fem timmar innan jag brukar, för det andra så måste jag. Men jag får väll skylla mig själv att jag har låtit mig sova ut till tolv varje dag.

Nu har jag i alla fall samlat alla papper jag har, ska bara kolla referenserna innan mötet i morgon så är allt perfekt. :) Får hoppas att detta leder något nu då. Att jag en dag kan få ett bra jobb :) så ett avsnitt till på lost sen måste jag se till att sova. Men jag kommer nog sega mig igenom denna säsongen (nummer tre) för jag vet vad som snart kommer hända med min kära Charlie :/ kommer nog absolut gråta mig igenom de avsnitten, som jag gjorde typ sist gång :p

Av Micaela L-E - 19 mars 2013 15:48

Nu väntar jag på att ugnen ska bli varm så jag kan få lite mat. Var nyss i stan, så nu väntar jag på att en i från manpower ska höra av sig angående ett möte. Sen så har jag beställt klipptid nästa vecka, men jag är livrädd att dem ska klippa av allt mitt hår. Jag är inte tjejtjej men när det kommer till mitt hår så står det dyrt till hjärtat för mig :) men nu blir det något avsnittet på lost tills maten är klar, sedan kolla lite på utbildningar som börjar till hösten. Men eftersom mina studielån är redan höga efter två års lånande så kommer jag till den stora frågan: vad helsike vill jag göra i livet ??

Ovido - Quiz & Flashcards