Alla inlägg under oktober 2012

Av Micaela L-E - 13 oktober 2012 09:27

Om någon minut blir det åka hem till mina föräldrar och hämta upp brorsan så han och jag får jobba tills mitt tåg går klockan tre ! :) Det var svårt att tvingas gå upp klockan sju en lördagsmorgon, men jobbet måste bli gjort. Tiden börjar rinna ut. Men nu innan jag åker ska jag leta upp Triss och se så allting på listan är med :) inget får glömmas bort :)

Av Micaela L-E - 12 oktober 2012 18:42

Vart finns tur när man behöver den ? Så nu gömmer jag mig under täcket och hoppas på bättre tider ska komma ! Men om en stund får jag börja packa för i morgon blir det jobb och direkt efter jobbet sticker jag till Göteborg ! :)

Av Micaela L-E - 12 oktober 2012 11:55

För:

8 Dagar sedan : Jag skaffa min surfplatta

                         20 minuter senare, den fick läggas i lådan igen.

7 Dagar sedan : Jag lämnade in min surfplatta

3 Dagar sedan : Fick mejl om kostnadsförslag

2 Dagar sedan : Jag och Pappa åkte ner till Telia och pratade med dem

1 Dag sedan : Pappa fick pratat med chefen på telia.

Idag : Jag accepterar kostandsförslaget, samt pratstund med försäljaren.

Nästa vecka : så borde jag få tillbaka min splitters nya surfplatta.


Just nu känner jag att jag vill sticka till en kyra och skricka många dumma ord till han i himlen   ! Men lite bra kom ut detta, jag behöver bara betala halva kostnaden..   


Nu har jag käkat min macka, så nu blir det jobba vidare, här tar vi ingen lunchrast idag inte. I alla fall inte jag, det är jag får uttråkad för.

Av Micaela L-E - 12 oktober 2012 07:39

Ska strax göra mig iordning för jobbet. Det är kallt och jag vill ligga under täcket ett tag till. Men tyvärr så får man inte det. Är i alla fall ledig från skolan och det hurrar jag för :)

Av Micaela L-E - 11 oktober 2012 08:55

En god morgon efter en kylig natt ! :)

Av Micaela L-E - 11 oktober 2012 08:55

En god morgon efter en kylig natt ! :)

Av Micaela L-E - 10 oktober 2012 18:10

Så nu har jag lite gott till GLEE ikväll :) Sen fick jag göra eget kaffe i min speciella kaffebryggare :) Det kanske bara är andra gången jag rör en kaffebryggare :)

Av Micaela L-E - 10 oktober 2012 14:09

Usch jag somnar snart, har elteknik och det enda lärarinnan gör är att stå och pratar till powerpoint som redan finns på internet. Det är så tråkigt ! Mest med tanke på att man vill hellre åka hem och städa och tvätta än att sitta här ! Här så somnar jag ju bara, fy fan !

Ovido - Quiz & Flashcards