Alla inlägg under oktober 2012

Av Micaela L-E - 5 oktober 2012 11:07

Ska snart upp till överby, telia, fick fel simkort till surfplattan och lite problem med det. Är fortfarande sur över det så dem kommer nog få höra på ett och annat. Men sen vid ett ska jag labba i skolan :( usch jag avskyr labben !! Men efter det kommer Katrin till stan !! :) och då börjar tjejkvällen som vi har planerat på allvar :D

Av Micaela L-E - 4 oktober 2012 21:48

Jag har shoppat !! :) Det är jätte ovanligt om ni frågar någon jag känner :) Men fick också köpa lite godis till missen så hon också fick något från all rea på överby :)

Av Micaela L-E - 4 oktober 2012 13:19

Pappa hjälpte mig med bilen, det behövdes nya tändstifft. Men det var inte det ena problemet ! ABS lampan lyser !! Så jag ska köra bilen hem till mina föräldrar ikväll så får vi se vad som händer då..

Men nu sitter jag på OK Q8 och äter french hotdog med vitlökssås:) mums :) var hungrig efter gymmet samt stannade ändå här för att köpa glykol. Jag säger en sak, glykol är dyrt !!

Av Micaela L-E - 4 oktober 2012 10:16

Först hade jag en dålig natt, känns som jag inte sovit alls !! Sen så hade jag svårt att gå upp och äta frukost. Började åtta i morses och det är inte ofta jag gör det. Sen så kommer jag till skolan, betalar parkeringsbiljett och ser att bilen står lite snett (men fortfarande laglig) så jag tänker jag rättar till bilen.. Nä men då startar inte bilhelvetet !! Den fungerade utmärkt fem minuter tidigare !! Så ny hade jag rast mellan elteknik och matten och gick ut för att testa bilen igen.. Nä, vill fortfarande inte starta !! Så jag pratar med pappa och han får ta husbilen upp till skolan sen vid tolv då jag slutar eftersom hans bil är på verkstaden ! Så den som har den enda fungerande bilen i familjen är mamma ! Jag har världens bästa morgon (fortfarande ironi) hoppas resten av dagen blir bättre. Hade tänkt mig ta gymmet sen efter skolan och sedan storstäda huset eftersom den bästa Katrin kommer i morgonpå tjejkväll !! :) Men nu verkar det som jag får planera om hela dagen idag :/ Vi märker när pappa kommer i stora husbilen, det roliga blir väll att se hur han kommer ta sig in på skolans parkering som nu är fullare än fullast

Av Micaela L-E - 3 oktober 2012 20:21

Jag och missen sitter nu och myser inför nya glee avsnittet :)

Av Micaela L-E - 2 oktober 2012 23:46

Jag somna en stund, men sen vaknade och var skit arg på något jag inte vet. Så nu kan jag inte somna om !! Det är ju sjukt, måste ha drömt något som jag inte minns och blivit arg där genom. Men ska försöka somna om som inte är lätt, annars blir det väll lägga sig i soffan och se på tv tills man känner sig trött igen och kan somna om. Slänger nu in bilden på dikten som jag fick upp idag, :)

Av Micaela L-E - 1 oktober 2012 21:46

Snart blir det sängen och somna till musik, har haft värsta huvudvärken idag men det börjar lugna sig. I morgon så blir det skola (en lektion på två timmar) sedan arbeta med gruppen. Efter det ska jag snabbt till jobbet och skriva ut sikten som jag ska sätta i min nya ram i sovrummet. Den dikten betyder mycket för mig, så lägger upp bild på den när det är färdigt !

Hmm

Av Micaela L-E - 1 oktober 2012 15:58

Triss var nog lite fundersam varför min gamla madrass var mot väggen. Tog en stund innan hon lade sig på den nya i sängen i natt<3

Ovido - Quiz & Flashcards