Alla inlägg under december 2012

Av Micaela L-E - 3 december 2012 18:58

Jag tvätta min jacka idag och hängde ut den en stund. Det var några istappar på kartongjackan !! :) så nu får den hänga inne en stund :) första bilden visar det ;)

Pappa var här förut, han kollade på duschen igen och andra bilden visar vilket fin tryck jag har i duschen ! :)

Tredje bilden, denna kommer jag äts hel efter mejlet jag fick förut.. skitskoj alltså.. fick mejl om min datatenta jag hade för ett par veckor sedan, lärarinnan gick strax efter det på föräldrarledighet så nu kan jag inte få tag i henne ! Fick massa minus poäng för min svenska ! Skit skoj för det alltså.. för jag hade klarat tentan om hon inte hade klagat på min svenska ! Hon skrev även att jag måste förbättra den ! Men jag har kämpat med min svenska ända sen jag var liten, inte konstigt att jag inte vill visa folk mina livsverk om alla ska klaga på hur jag skriver och på sättet jag pratar på.. Men jag är glad i alla fall att mina två närmaste förstår mig <3

Av Micaela L-E - 2 december 2012 19:01

Pappa skulle fixa ett problem, men istället för att det fixades kom tre nya problem upp. Så nu blir det kanske åka hem till mina föräldrar och duscha m.m i någon dag fram över. Som ni ser på bilderna så är det inte dåligt med tryck ovh vatten !! Sista bilden visar hur vattnet såg ut i slutet och pappas egna lösning eftersom packningen hade gått och vattnet sprutar överallt ! Men vattnet varannars kokhett att ingen kunde ta i det som ni också ser på bilderna !! Hur fönster dimmade igen och hur det rycker ut från badrummet !

Av Micaela L-E - 2 december 2012 17:12

Här är dem små :) fem styckna pojkar, på andra bilden tillsammans med deras mamma Zaphira :) hon är verkligen överbeskyddande för dem små nu så knappt pappan Smookey får komma och hälsa på sina barn :)

Nu så är pappa hos mig och kollar vattnet.. vi har LITE FINA PROBLEM HÄR !! tur att jag inte har en brandvarnare som är igång, bilder kommer upp senare ! :)

Av Micaela L-E - 2 december 2012 00:47

Nu är jag hemma och gosar med missen, hon är varm och huset är varmt medan jag är iskall ! Det har varit ner till 8 minus vad jag vet ute. Jävlar vad kallt ! Sen gick det inte bättre att Erik bestämde sig att dejta träden vid lear så kofångaren och ena bakljuset lossnade ! Då fick vi hjälp av kidbo i alla fall få ett bakljus till bilen. Senare var vi även på överby och lekte, hade "lånat" brickor från donken att åka pulka på men det gick sönder ! Fast tur det för då kom polisen och tog bilen bredvid oss som fortfarande höll på att leka, dem hade även fastnat i en snödriva på samma gång !! Vilken otur man kan ha !! Det var då vi bestämde oss för lear igen och på vägen dit träffade vi på tre polisbilar, samt civilpoliser var ute ! Men vi hade tur och blev inte tagna. Men det hände inte så mycket mera direkt så, jag hade skit kul och ändå glad att vi slutade i tid idag. Måste rätta till min dygnsrytm ! Den är totalt förstörd nu !! :)

På bilden är det överby, bakom siba, då var vi ett par bilar och det var verkligen glas hallt !!

Av Micaela L-E - 1 december 2012 17:03

Snart kommer skjutsen och blir ut igen för att leka i snön ! :) denna gång är jag förberedd med varmare kläder !! :) undra vilka som vi träffar ute idag :)

Ovido - Quiz & Flashcards