Alla inlägg den 1 april 2013

Av Micaela L-E - 1 april 2013 21:08

Idag har jag gjort en del, kattungarna fick testa på ersättningmjölk (bild1). Men det slutade med att de hade mjölk runt i hela huvudet och tassarna istället. Så det var inte jätte poppis än. Sen så lurade min mätare mig, det är ju första april så den måste också luras lite :) så många grader blir det nog inte än på ett PAR veckor (bild2) åkte förbi farfars grav idag, han skulle fylla 71 igår om han levde. Kan knappt tänka mig att det var två år sedan han dog i cancer. Men som sagt innan så var det väll gött för honom med tanke på alla år han låg sjuk. (Bild3) har nu satt på sista avsnittet på sista säsongen av Lost. Har aldrig sett detta innan så det ska bli skoj att se hur allt slutar :) (bild4) men jag har gjort mer än detta idag. Träningspass har jag hunnit med samt en del skoluppgifter. Men än är dagen inte slut ! Ska göra fler skolgrejjer och sedan se vilken annan serie jag ska börja se på eller film :) har en del att välja på :)

Av Micaela L-E - 1 april 2013 12:39

Just nu sitter jag och slöar, har precis fått i mig två köttbullemackor som frukost. Såg då att bröd, ägg, mjölk och andra bas grejjer behövs fyllas på. Men träningsvärken ifrån igår sitter i hårt så jag ska nog vänta en liten stund till innan jag åker iväg till affären. Sen måste jag förbi farfars grav, han fyllde år igår. Så bland allt det här så måste jag fortsätta med hemtentan, den ska lämnas in i morgon och jag har bara skrivit en sida av fyra !! Sen så ska jag hinna med ett träningspass, jag hinner nog med allt om jag inte slöar framför tvn eller hos kattungarna :)

Undra om pappa börjar snart med min nya bil :) jag vill ut och köra den ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards