Alla inlägg den 28 april 2013

Av Micaela L-E - 28 april 2013 20:09

Nu är jag hemma igen, har varit ute och lekt med jossans små barn :) på bilden så ser ni att ankorna hade kommit fram :) de tyckte om kakorna vi hade fått :) men nu var det slut lekt och dags att dammsuga plus tvätta golvet :( men under den tiden kommer jag fortsätta lyssna på ljudboken Å andra sidan :) gå runt i min lilla stuga med de jätte stora trådlösa hörlurarna :) lyckades tvätta kläder förut så det är gjort. Sen även ikväll ska jag inte glömma av the walking dead !! Sedan efter det så blir det något avsnitt av the vampire diaries. Fastnade i den då jag såg en speciell skådespelare :) han spelade Boone i Lost och där fastnade jag för honom. Så denna serie kan jag faktiskt se :)

Men som sagt, nu ska jag sätta igång och sedan får jag äta mat. Eller kanske jag ska göra lite popcorn då zombiesarna är på tvn ? Hmm, får fundera på det :)

Ovido - Quiz & Flashcards