Alla inlägg den 23 april 2013

Av Micaela L-E - 23 april 2013 23:05

De ger mig ärr för livet ! De har totalt skurit upp min högra hand nu så jag går här hemma och är helt omplåstrad ! Men de är ändå söta :) bilden längst ner är på Salt som verkligen älskar kameran :p

Av Micaela L-E - 23 april 2013 18:59

Var hos min styvfarmor Margreth idag, tydligen gipsa hon foten igår för att hennes hälsenna hade nästan gått av. Så var där idag och öratade och hon kom med några förslag till mig och sådant skoj. Ska även till henne i morgon och hjälpa henne att städa. Hon får inte stödja foten på något sätt, men ändå så får hon ingen rullstol utan får leva nu med kryckorna tills gipset är borta. Så jag ska hjälpa henne med det jag kan. Jag lämnade även min stora matta hos mina föräldrar, så inte den blir förstörd av mina tre vandiliserade kattungar. De springer i fullfart runt hemma hos mig. Så det är roligt att se när de har racetävling runt om min vedspis :) men nu ska jag fortsätta tisdagen med att hoppa in i duschen och ta det lugnt. Ska även sätta mig med mitt kära arbete också :)

Ovido - Quiz & Flashcards