Alla inlägg den 8 april 2013

Av Micaela L-E - 8 april 2013 20:17

Här sitter jag och har nystävling med mig själv, somnade till förut och vakna upp med ett huvud som känns tungt. Så jag har tur att jag inte kände så här i morses :) inte kul när man känner sig så här och börjar nog bli riktigt förkyld :/ så jag ligger nu i min nystävling i soffan under en filt. Ser nu även också på 112 - på liv och död. Dem är i Trollhättan så det är ett måste ses ! :) så det är kul när jag ser klipp och vet exakt vart dem är ! :) men lite konstigt för det var mycket snö då detta spelades in och nu är det inte ens moln på himlen och blommorna börjar komma :) känns så gott att våren är här och det som tidningarna skriver, att det kommer komma mer snö ?? NEJ TACK !!! Det får tidningarna gärna ha fel om !! :o

Av Micaela L-E - 8 april 2013 13:18

Och va fan behövde jag vara nervös för ? :) gick jätte bra och dem som var där uppe i skogshöjden var så snälla :) men det kändes ändå in till hjärtat när de små barnen sade att soppan var jätte mycket godare än vad de trodde !! :) det var brocolisoppa och jag håller faktiskt med dem :p så nu har jag äntligen lagat soppa för första gången ! Kanske jag ska testa på att göra soppa hemma någon gång :) det blev också ändrat bland tiderna, varannan vecka kommer jag vara i strömslund kyrka på tisdagar och laga soppa där. Men det är helt okej :) längtar redan till nästa gång för det var riktigt roligt trots att det bara är voläntär arbete i några veckor !! :D

Bilden är på de två stora grytorna med soppa :) det är typ för 24 portioner, så jätte mycket soppa ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards