Alla inlägg den 14 april 2013

Av Micaela L-E - 14 april 2013 18:47

Jag borde bli diskmaskins reperatör ! Detta är inte första gången en diskmaskin i mitt hus går sönder eller blir knäpp av sig. Så nu har jag stått på knä ett tag och verkligen skrubbat rent allt, dragit ut allt som finns och satt i det igen ! Men nu har jag kommit fram till att visa steg inte funkar, samt det går segt och den gör inte riktigt rent disken. Men jag fick den i alla fall funka något utan att slå den eller kasta ut den :) så om den inte blir bra så kommer pappa och kollar på den och kanske skickar in den på reperation :)

Men nu har jag skickat in skolsakerna och det blev att jag satt ute en stund i solen förut. Tur det för nu regnar det ute samt blåser :) men det får blåsa och regna om det vill så länge inte min antenn på taket roteras och förstör min kväll som börjar om cirka en kvart :)

Av Micaela L-E - 14 april 2013 13:20

Nu kom jag hem ifrån mina föräldrar. Lämnade mammas parkeringskort eftersom hon behövde det i morgon. Så nu ska jag fortsätta med skolarbetet, har bara skrivandet på datorn kvar :) kanske ska sätta mig ute eftersom det är 10 plusgrader ! Det är så gott ute ! :) men ikväll blir det både catfish och the walking dead !!! Två av mina favorit serier nu ! :)

I morses så skicka jag in till högskola för hösten 2013. Har ingen chans att komma in men mirakel har faktiskt inträffat tidigare !! :)

På bilden är ett litet djur som förra ägarna lämnade kvar i min nya bil :) den får hänga kvar för stunden :)

Av Micaela L-E - 14 april 2013 00:25

Just nu är jag riktigt trött och seg, har nu gett kattungarna mat och rensat deras låda. Så nu ropar sängen på mig :) men hemma hos mina föräldrar gick det bra. Vi kom upp med en plan om skolan så nu är det bara söka samt prata med en studievägledare på lärarcentrum för det är min plan B i skolan. Så där har jag en del att göra. Men efter jag var hos mina föräldrar fick jag nyckeln till min nya bil !! En sex år yngre bil med turbo och riktigt bra ljud i ! Jag älskar den och det var så härligt att åka i den till stan !! :) mycket lättare och roligare att köra den istället för min gamla saab 900 :) men i stan var jag med jossan och de grymt underbara tvillingarna !! :) det är något med dem som gör att jag gillar barn och att jag inte är lika rädd för barn som jag var förr :) så dem är så små och underbara :) tyvärr så kan dem inte hjälpa mig med min andra största rädsla i livet så den får jag vänta med att bekämpa :)

Men efter att tvillingarna hade lagt sig för att sova så såg vi andra på the hobbit ! :) bästa filmen ! Längtar tills tvåan kommer ut i december, ska då dra till bion och se den också i 3D :) men nu är jag hemma igen och i morgon kommer jag åka till mina föräldrar igen snabbt samt göra klart skolarbetet :) så då händer nog inte mycket mer :)

Ovido - Quiz & Flashcards