Alla inlägg den 9 april 2013

Av Micaela L-E - 9 april 2013 14:46

Här har jag sällskap av en liten nyfiken misse, men hon var inte så glad när jag nös rakt på henne :)

Har fått tillbaka strömmen, så den var inte borta länge :) så gött det ! :) kollade nyligen på antagningen.se , men sidan verkar vara urfunktion så får gå in där senare. Måste skicka in mina val snart.. och jag vet bara mitt första val, men jag behöver en plan B om inte jag kommer in på första.. eller ? Ska jag kanske bara chansa och hoppas ?

Av Micaela L-E - 9 april 2013 10:33

Ringde nu till trollhättans energi och tydligen har de ett högspänningsfel ut mot mitt område som dem inte hittar orsaken till varför. Så han som jag fick prata med sade att det kunde ta ett tag innan strömmen kommer tillbaka. Och jag som ligger här förkyld funderar på vad jag ska göra nu. Det kommer snart börja lukta mycket ifrån badrummet så får väll öppna dörren där inne så stanken smiter ut och inte in i klädkammaren hos kattungarna. Isf tycker jag riktigt synd om dem små :) jag avskyr strömmavbrott när det är så här. Det är bara mysigt när det är halvt vinter, kväll och mörkt ute. För vid den tidpunken får man chansen att tända lite ljus och bara mysa ! Men nu är det ljust ute och förmiddag, då är det inte samma sak med mys till ljus :/

Drömde en konstig dröm inatt också, drömt sånna drömmar i flera tusen nätter nu. Men inatt så kändes drömmen så jävla verklig !! Jag kände lukt, andetag allt som går med sinnen ! Samt mitt i drömmen så drack jag coca cola och åt en glass. Kände gött smaken efter dem båda ! Men det är en del i drömmen som kändes extra verklig, det var en kille som kysste mig och jag vill snart få reda på vem helsike han är !! Inte första gången jag träffar på honom då jag sover :p

Ovido - Quiz & Flashcards