Alla inlägg den 19 april 2013

Av Micaela L-E - 19 april 2013 23:29

Än idag får jag veta, får bevis över det liv jag slutade leva i vintras. Världen är så liten så det inte är sant. Visst jag blir nedstämd och känner mig bedragen men vad fan ! Jag slutade leva det livet för en anledning och det var för detta. Men nu fortsätter jag livet som jag strävar efter och det är skönt :) hjärtat får säga som det vill om det gamla men hjärnan säger att gå frammåt :) så nu sitter jag här med jossan och en till kompis, vi har druckit någon cider var och spelat lite kort och bara tjötat :) kvällen har varit riktigt gött och i morses så tränade jag och jossan zumba och det var skit kul att se henne träna zumba för första gången !! :)

Just nu så sitter jag och är som en tomat och får många komplimanger och det är jag inte van med ! :) men det är riktigt gott att få höra det ibland :)

Av Micaela L-E - 19 april 2013 09:52

Inatt gick jag och lade mig tidigt, men hade svårt att somna. Det enda som gjorde att jag visste att jag sov inatt var att jag drömde, men det kändes som att jag var vaken ändå :o drömde om att jag blev jagad, först att vi var några stycken ute på havet och så kommer det hajar. Jag som sitter på en flotte ligger risigt till, en haj hoppar då upp på flotten och får tag i min arm. Kan säga att det gjorde riktigt ont !! På riktigt alltså !! För jag vaknade till då jag höll på att bli neddragen ner till djupet av havet. Så min arm gjorde riktigt ont, men sen så somnade jag om för då drömde jag att jag var jagad igen. Så klart blev jag jagad av zombies :) men jag blev aldrig tagen så det var inte så farligt :) så väckarklockan ringde och det känns som att jag inte sovit en blund inatt. Men så klart fick jag gå direkt upp för min kära katt är riktig dålig i magen så henne fick jag torka upp för. Eftersom de blivit värre så måste jag förbi ett djurapotek idag. Men eftersom jag inte har haft världens bästa natt och morgon hittils så kan dagen bara bli bättre :) vädret är inte det bästa men ändå :)

Ovido - Quiz & Flashcards