Alla inlägg den 21 april 2013

Av Micaela L-E - 21 april 2013 17:13

Jag har inte skrivit mycket jag vet, har haft elaka magsmärtor sen igår. Det var inte för någon baksmälla för jag känner skillnaden. Men fick tabletter av Jossan och dem hjälper en del. Men inatt när jag kom hem efter att lämpat av jossan hos Stefan och Danielle så kom den värsta smärtan. Tillslut fick jag tvinga mog att spy och då slutade det inte. Kändes som att jag spyde mer än vad jag hade fått i mig under hela dagen. Men tidigt på morgonen lyckades jag somna. Lät mig själv sova ut idag så kommer nog ha problem att gå upp i morgon. Har fortfarande ont i magen idag. Men det är inte fullt ont som igår och det är bra. Så det är så som jag har mått dem sista timmarna, därför ligger jag nu i soffan och försöker ta det lugnt. För i morgon blir det volentärjobb och storstädning så att kattungarna kan röra sig i hela huset :) dem är så stora nu så det är inte längre rättvist att de bara ska springa runt i den lilla klädkammaren längre :)

Ovido - Quiz & Flashcards