Alla inlägg den 4 april 2013

Av Micaela L-E - 4 april 2013 17:09

Nu är jag hemma och skickat in deklartionen. Blev paff när jag såg hur mycket jag kommer få tillbaka ! Så nu längtar jag tills den dagen då jag får pengarna insatta på mitt konto ! :) så nu är jag inte lika orolig för sommarens och höstens ekonomi för än så länge verkar det lite mer positivt i alla fall :)

Av Micaela L-E - 4 april 2013 13:29

Snart ska jag dra iväg mot överby, ska in på coop och sedan systembolaget. Har en lång lista som ska handlas in ifrån båda affärerna :)

Sen igår kväll så skicka jag in tentan och kompliteringen till läraren. Läste igebom båda så många gånger att jag bara ville radera allt ! Så det var bäst att skicka in det och hoppas på ett bra G i betyg :) så nu är det bara veckans uppgift kvar så den ska jag börja med sen när jag kommer hem senare :)

Men ha en bra dag nu allesammans ute i solen :) vädret är toppen ute !! :)

Ovido - Quiz & Flashcards