Alla inlägg den 22 april 2013

Av Micaela L-E - 22 april 2013 22:53

Om fem veckor flyttar kattungarna. De fick idag springa runt i huset och det ångrade jag snabbt för direkt så vandiliserade de min soffa. Mest den lilla tösen på bilden nedanför. Men nu har de lugnat ner sig, för stunden i alla fall. Så nu passar jag på att jobba med mitt hjärtas arbete, har jobbat på den i tre år ! Det känns som förra veckan jag började skriva på den ! Och nu har jag kommit upp i 180 A4 sidor så det är inte dåligt. Så är stolt över mitt arbete ! I morgon ska jag börja kolla på om jag kan få allt i en bokform, då kommer jag hålla boken tätt intill mitt hjärta. Det är nog därför jag inte riktigt vågar att låta någon annan läsa den. Har tidigare haft människor som läst saker jag har skrivit och arbetat på och de skrattat om mina ord rakt i mitt ansikte. Så kanske en dag vågar jag låta någon läsa mitt hjärtas arbete. Men den dagen är inte direkt idag :) det spelar ingen riktigt roll för mig så länge jag älskar mina ord :) men nu ska jag fortsätta arbeta på den och snart gå och lägga mig i sängen. Kanske hinner somna innan rebellerna vaknar och ska vandilisera igen :) som sagt bara fem veckor kvar, sen kommer jag jubla stort och efter det kommer jag sakna dem enormt :)

Av Micaela L-E - 22 april 2013 12:39

Är inte på topp, men nu är jag hemma igen ifrån volentärjobbet och ska strax börja städa rent huset. Såg runt i trädgården nyss och vildblommorna fyller min lilla gräsmatta :)

Ovido - Quiz & Flashcards