Alla inlägg den 25 april 2013

Av Micaela L-E - 25 april 2013 20:34

Ser nu på tonårsbossen och äter lite go varm soppa. Som vanligt blir jag lika förbannad på tonåringen som alltid :) som i dagens program så får djuren knappt någon mat.. hos mig kommer alltid djuren först så om jag inte har några pengar så är det jag som får gå hungrig. Jag fick pengar idag så jag ska sätta mig med min egna budget efter programmets slut. Har tre billiga räkningar plus hyra denna månad så det mesta hamnar i min sparkassa. För jag pratade med csn förut och på den fronten och hösten ser riktigt mörkt ut för mig nu. Men detta ska jag lösa ! För om jag är bra på någonting så är det pengar och ekonomi :) det kan ni fråga vem som helst som känner mig :)

Något mer som hänt, jag snubbla över en kattunge förut. Hon fick lite soppa över sig men det gick bra :) hon är lika glad som vanligt men vilken panik jag fick !! Sen så gjorde kattungarna sönder första krukan !! Jag blev inte glad, men tre kattungar hittar gärna på bus så vad helsike ska jag göra :)

Av Micaela L-E - 25 april 2013 15:29

Hamnade i en diskussion om arbetslöshet och lite till med en politiker. Gissa vem som förlorade den diskussisionen.. men nu kan jag i alla fall svara riktigt ärligt att jag kommer aldrig gå i politikens fotspår :)

Ovido - Quiz & Flashcards