Alla inlägg den 3 april 2013

Av Micaela L-E - 3 april 2013 17:25

Nu är jag hemma och sitter hos kattungarna, gett dem lite ersättningsmjölk att dricka. Men Triss vill gärna dricka själv så får hålla henne borta ifrån skålen :) i morses så åkte jag till vargön och lämnade in toppen till min bil. Då sade dem att den skulle bli klar vid två tre tiden. Så fick ändra planerna lite, men jag träffade Jossan en stund under den tiden :) fick lekt lite med snoriga tvillingar medan jag och jossan snacka lite. Sen så fick jag hämtat toppen och den såg bättre ut än då jag lämnade in den :) så jag fick lämnat den och sedan fortsätta köra omkring :) så nu är jag hemma och ska slöa en stund, är så himla trött men kan inte ta en tupplur nu om jag ska somna ikväll.. men sen ska jag fortsätta med plugga. Har bara cirka tre sidor kvar !!! :D Men nu ska jag fortsätta med att leka med kattungarna :) Salt är på mina fötter och det känns ! Mest när hon biter till :)

Ovido - Quiz & Flashcards