Alla inlägg den 27 april 2013

Av Micaela L-E - 27 april 2013 22:24

Nu är jag klar med dagens uppgifter, förutom tvätta som jag glömde helt av ! Min tvättkorg är överfull nu så måste tvätta i morgon :) men jag fick lämnat boken och det känns så konstigt och nervöst att nu ska någon annan än mig läsa den ! Så jag får se hur detta slutar :) sen så har jag försökt hitta en ny serie att se på. Ska testa the vampire diaries, aldrig sett den innan men tydligen har den fått höga betyg så jag får helt enkelt se ett par avsnitt och avgöra själv :) men nu kollar jag på the jeff dunhams show ! ÄLSKAR HONOM OCH HANS DOCKOR !! Det är nu något monster halloween grej, men tyvärr kommer jag inte få se hela för jag missade the walking dead i söndags. Jag vet, hur kan jag missa den serien ?? :o Men snart börjar reprisen.

Men här får ni en nytagen bild på en kattunge som verkligen älskar värme ! :) hon ligger och sover nästan helt under elementet :)

Av Micaela L-E - 27 april 2013 16:19

Nu har jag skrivit ut två tredjedelar av boken, fick inte ut mer för bläcket tog slut.. men jag ska snart lämna den hos den första personen som kommer få läsa den. Ett 3 års arbete och det kommer bli svårt att lämna den hos någon annan. Men som jag sade: om du tycker att den är helt åt skogen så får du gärna ljuga :)

Men tills jag ska lämna den så ska jag fixa lite skolarbeten :) så hela dagen handlar om papper på papper :)

Ovido - Quiz & Flashcards