Alla inlägg under april 2013

Av Micaela L-E - 8 april 2013 13:18

Och va fan behövde jag vara nervös för ? :) gick jätte bra och dem som var där uppe i skogshöjden var så snälla :) men det kändes ändå in till hjärtat när de små barnen sade att soppan var jätte mycket godare än vad de trodde !! :) det var brocolisoppa och jag håller faktiskt med dem :p så nu har jag äntligen lagat soppa för första gången ! Kanske jag ska testa på att göra soppa hemma någon gång :) det blev också ändrat bland tiderna, varannan vecka kommer jag vara i strömslund kyrka på tisdagar och laga soppa där. Men det är helt okej :) längtar redan till nästa gång för det var riktigt roligt trots att det bara är voläntär arbete i några veckor !! :D

Bilden är på de två stora grytorna med soppa :) det är typ för 24 portioner, så jätte mycket soppa ! :)

Av Micaela L-E - 7 april 2013 22:09

Är så trött ibland på människan, vissa behöver verkligen skaffa sig en spegel.
Men jag orkar inte lägga mer tid på sånna så nu ska jag se på the walking dead som äntligen har börjat sändas på tv11 !!! :) vet inte varför men jag älskar zombies och denna serien !! :) efter det blir det kanske något one tree hill avsnitt och sedan sova. Gick upp åtta i morses så jag är lite seg. Sen så ska jag gå upp sju i morgon för att komma i tid till min första dag i skogshöjdens kyrka och laga soppa :) ska bli kul och är lite nervös över det, men det ska nog gå bra :)

Av Micaela L-E - 7 april 2013 16:05

Har legat sen åtta i morses i soffan framför tv, även inne hos kattungarna små stunder :) men har sett många olika serier och ska fortsätta så tills sängen kallar på en ! Serier som one tree hill, how i met your mother, the walkning dead. Ja just det ! The walking dead börjar äntligen än !!!!! Mina zombies är tillbaka !!!!! :D

Men nu är serien one tree hill på tvn och jag sitter och stör mig att dem inte kan filma saker rätt och sedan redigera scenerna rätt !!!! :O Det är så jävla störande !! Det var precis så i serien Vänner också ! Åh gud jag sitter och bara stör mig på sånna stora fel ! Ska nog gå och tvätta så kanske jag inte tänker så mycket på felen :)

Av Micaela L-E - 6 april 2013 20:30

Som rubriken sade, seg men vi kör på ! :) snart ska vi nog alla dra till krogen och se om jag kommer in :) så liten som jag är så kommer jag inte in över allt där de andra gör ! :( men det ordnar vi allt :) ska nog ta bussen som går hem vid tolv. Kattungarna kräver ju det och sedan känns det gött att veta att man är hos dem ändå :) idag har jag inte varit bakis, det första jag gjorde när jag upp strax efter åtta i morses var att ta en varm dusch, äta och vara med kattungarna. Sen blev det att åka tillbaka till stan. :) så har druckit sen klockan fyra och det känns i huvudet nu ! Det snurrar så gött !! Är även sugen på riktig mat men får nöja mig med chips nu :) lika gott det ! :) men som sagt jagär lite seg sen igår och ska halsa lite cid nu för att vakna till, för om någon ger mig en kudde och täcke så somnar jag vart jag än är ! :) haha

Av Micaela L-E - 6 april 2013 11:27

Det var riktigt roligt igår ! Och idag kör vi igen ! :) men nu väntar jag på att bli körd in till stan, så har gjort mig iordning och tagit hand om kattungarna :) får ta bussen hem inatt så de inte blir för mycket ensamma och för hungriga :) men på bilden så ser ni Curry genom en glasruta. :) hon stod där medan jag gjorde mig iordning på toa och hon höll mig sällskap :) på bilden så håller hon på att slicka glaset och stirra rakt in i kameran :) vilken sötnos jag har !! :) men snart ringer pappa och säger att han är påväg :)

Av Micaela L-E - 6 april 2013 00:21

Folk börjar bli sega och jag själv ser dubbelt. Kanske snart se om min fylletaxi chaufför kan hämta mig tidigare ? Får se, saknar mina småttingar hemma :) och i morgon blir det kanske en till dag med alkohol procent :) men haft en riktig rolig kväll med folk !! Sen så nyss åt jag subway och det är gott att äta när procenten finns i blodet ! :) skagenröra macka ! MUMS !! Men ska nu smsa brorsan och kolla om fylletaxin är ledig ! :)

Av Micaela L-E - 5 april 2013 15:17

Håller nu på att kolla vilka kläder jag ska ha på mig, svårt att välja. Men har iaf packat ner alkoholen :) det viktigaste ;) haha
Men min egna privatchaufför kommer runt klockan sex och kör mig :) så innan det ska jag hitta kläder, sminka mig och äta :)

Av Micaela L-E - 4 april 2013 17:09

Nu är jag hemma och skickat in deklartionen. Blev paff när jag såg hur mycket jag kommer få tillbaka ! Så nu längtar jag tills den dagen då jag får pengarna insatta på mitt konto ! :) så nu är jag inte lika orolig för sommarens och höstens ekonomi för än så länge verkar det lite mer positivt i alla fall :)

Ovido - Quiz & Flashcards